суботу, 25 квітня 2015 р.

Як міняють лічильники води в нашому недосконалому світі

Сталося непередбачене, лічильники води встали (виною погана вода, я вважаю). Як законослухняні громадяни, ми викликали майстрів з «Мінськводоканал». Здавалося б, найбільша складність - зістикуватися за часом (робочі години у нас і у них - збігаються), але не все так просто. На жаль, ми живемо не в досконалому світі.




Ви знаєте, що таке штульцер для водомірів на ½ "? До недавнього часу і я не знав, але довелося познайомиться з цією залізякою. А все тому, що приїхали майстри повідомили, що ті штульцери, що стоять на водомірів - не переживуть розкручування. І перспектива залишитися на якийсь час без води - цілком реальна.

І замість того, щоб просто сходити в машину (а такі майстри їздять на машині, принаймні по Мінську) і взяти потрібні залізяки та витратні матеріали, вони запропонували знайти і купити їх самостійно. Написали назву, зібралися і поїхали.

Знайти потрібні матеріали не стало проблемою, буквально в другому господарському магазині штульцери були знайдені і придбані. Але поки я стояв у черзі на касі, подумалось таке: якби майстри запропонували купити ці самі штульцери у них (нехай і за подвійну ціну) - я б погодився. Справа в тому, що страшна не стільки вартість залозок, скільки втрата часу (як на поїздку за покупкою, так і на ще одне очікування майстрів) і спаленої паливо.

Я можу помилятися, але скільки різновидів таких залізяк необхідно для більшості стояків і водомірів Мінська? Десять чи двадцять? При наявності службового автомобіля мати з собою невеликий запас всіляких расходников - справа не клопітка. А ціну, порівняно з магазинами, можна поставити і подвійну. За умови того, що обслуговуюча організація цілком може купувати витратні оптом, то вигода для неї може бути цілком істотною.

Варто згадати, що роботи по заміні лічильників і самі лічильники для користувачів (тобто для мене з вами) - безкоштовні. Наявність потрібних расходников в багажнику машини просто заощадить паливо. Та й клієнтам сильно приємніше, таки такий-сякий, але сервіс. Чому б так не зробити?

Немає коментарів:

Дописати коментар